Для зручності наших клієнтів інтернет-магазин «UkrMedShop» пропонує декілька способів доставки:
Як купити товар з доставкою у відділення «Нова пошта»
01 Під час оформлення замовлення оберіть спосіб доставки: «На відділення Нової пошти».
02 Вкажіть відділення, до якого має надійти посилка, у полі «Відділення».
03 Вкажіть один зі способів оплати в полі «Оплата».
04 Заповніть інші необхідні поля.
Вартість доставки
- Вартість доставки по Україні розраховується згідно з тарифами компанії-перевізника.
-
Безкоштовна доставка: при замовленні на суму від 2000 грн та за умови повної передоплати.
Безкоштовна доставка поширюється тільки на товари торгових марок: OSD, Ca-mi, Herdejen, Sano, Chinesport, Offcar, Schwalbe, Systam, Pandhora, Аirwheel, PharmaOuest, Yuwell.
Важливі моменти
- Спосіб доставки «Самовивіз з відділень "Нової Пошти"» доступний по Україні та у Києві.
- Замовлення, оформлені у п'ятницю після 12:00 та у вихідні дні, відправляємо на початку робочого тижня.
Час обробки замовлення: з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00.
- Замовлення надсилаємо за 100% передоплатою або післяплатою (при дотриманні всіх умов, які можна уточнити у наших консультантів).
- Доставка здійснюється протягом 1-3 днів.
- Список відділень та поштоматів можна знайти на сайті «Нової пошти» за адресою, номером або населеним пунктом.
- Термін зберігання замовлення у відділенні — 5 днів. На шостий день посилка повертається постачальнику.
Зверніть увагу! Обов’язково перевіряйте стан відправлення (посилки) на наявність пошкоджень безпосередньо при отриманні на пошті в присутності представника компанії.
Навіть незначні вм’ятини на коробці можуть свідчити про пошкодження товару всередині. Обов'язково відкривайте посилку при отриманні на відділенні та перевіряйте товар усередині.
Що робити, якщо упаковка/товар пошкоджено під час перевезення?
У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена:
- негайно зробіть фото;
- зверніться до оператора «Нової пошти» у відділенні або до кур'єра, який здійснював доставку;
- відкрийте посилку у присутності представника компанії «Нової пошти» і перевірте товар;
- якщо зафіксовано пошкодження не тільки упаковки, а й товару, необхідно заповнити акт пошкодження (надає оператор «Нової пошти») і відмовитись від посилки;
- обов’язково одразу повідомити менеджера нашого магазину.
Зверніть увагу!
- Терміни доставки можуть відрізнятись від заявлених на сайті залежно від регіону.
- Безкоштовна доставка не поширюється на уцінені товари. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
-
Якщо товар має статус «Під замовлення», дату, час та спосіб доставки ви зможете погодити попередньо з менеджерами за вказаними телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Як купити товар з доставкою до поштомата «Нової пошти»
01 Під час оформлення замовлення вкажіть спосіб доставки: «Поштомат Нової пошти».
02 Оберіть поштомат у полі «Відділення».
03 Заповніть інші необхідні поля.
04 Коли замовлення надійде, у ваш додаток «Нова Пошта» прийде повідомлення. Підходите до поштомата та забираєте товар.
Вартість доставки
- Вартість доставки по Україні розраховується згідно з тарифами компанії-перевізника.
-
Безкоштовна доставка: при замовленні на суму від 2000 грн та за умови повної передоплати.
Безкоштовна доставка поширюється тільки на товари торгових марок: OSD, Ca-mi, Herdejen, Sano, Chinesport, Offcar, Schwalbe, Systam, Pandhora, Аirwheel, PharmaOuest, Yuwell.
Важливі моменти
- Спосіб доставки «Самовивіз з поштоматів "Нової Пошти"» доступний по Україні та у Києві.
- Доставка здійснюється протягом 1-3 днів.
- Замовлення, оформлені у п'ятницю після 12:00 та у вихідні дні, відправляємо на початку робочого тижня.
- Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3 днів. Після цього посилку буде переміщено в найближче до поштомата відділення.
- Замовлення надсилаємо за 100% передоплатою або післяплатою (при дотриманні всіх умов, які можна уточнити у наших консультантів).
- Список відділень та поштоматів можна знайти на сайті «Нової пошти» за адресою, номером або населеним пунктом.
-
Зверніть увагу! Деякі товари не можна доставити через поштомати. Якщо Ви маєте сумніви, звертайтеся до менеджера за роз'ясненнями за телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Зверніть увагу! Обов’язково перевіряйте стан відправлення (посилки) на наявність пошкоджень безпосередньо при отриманні на пошті в присутності представника компанії.
Навіть незначні вм’ятини на коробці можуть свідчити про пошкодження товару всередині. Обов'язково відкривайте посилку при отриманні на відділенні та перевіряйте товар усередині.
Що робити, якщо упаковка/товар пошкоджено під час перевезення?
У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена:
- негайно зробіть фото;
- зверніться до оператора «Нової пошти» у відділенні або до кур'єра, який здійснював доставку;
- відкрийте посилку у присутності представника компанії «Нової пошти» і перевірте товар;
- якщо зафіксовано пошкодження не тільки упаковки, а й товару, необхідно заповнити акт пошкодження (надає оператор «Нової пошти») і відмовитись від посилки;
- обов’язково одразу повідомити менеджера нашого магазину.
Що можна відправляти

Усе, що треба
Запчастини та аксесуари для милиць, тростин, ходунків, колісних крісел, медичних ліжок, пов'язки для ран, тейпи, інгалятори, іригатори, тонометри, бандажі, компресійний трикотаж тощо

Розміри
не більше як 40×60×30 см

Вага
до 20 кг

Оголошена вартість
до 15 000 ₴
Як отримати замовлення у поштоматі «Нової Пошти»
Якщо є інтернет:
- Встановіть та відкрийте додаток «Нова пошта».
- Перейдіть до розділу «Мої посилки».
- Виберіть посилку за номером накладної, який надійшов у сповіщенні.
- Переконайтеся, що відправлення оплачене або клацніть «Оплатити онлайн» та проведіть оплату за реквізитами картки.
- Підійдіть до поштомата.
- Увімкніть на смартфоні Bluetooth, геолокацію або здійсніть пошук поштомата.
- Натисніть «Відкрити комірку».
- Заберіть замовлення.
- Зачиніть комірку.
- Натисніть у програмі «Підтвердити отримання».
Якщо немає інтернету:
- Встановіть та відкрийте додаток «Нова пошта» у зоні покриття інтернету.
- Перейдіть до розділу «Мої посилки».
- Виберіть посилку за номером накладної, який надійшов у сповіщенні.
- Переконайтеся, що відправлення оплачене або клацніть «Оплатити онлайн» та проведіть оплату за реквізитами картки поки є мережа.
- Залиште додаток відкритим!
- Підійдіть до поштомата.
- Увімкніть на смартфоні Bluetooth, геолокацію або здійсніть пошук поштомата.
- Натисніть «Відкрити комірку».
- Заберіть замовлення.
- Зачиніть комірку.
- Натисніть у програмі «Підтвердити отримання».
Зверніть увагу!
- Терміни доставки можуть відрізнятись від заявлених на сайті залежно від регіону.
- Безкоштовна доставка не поширюється на уцінені товари. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
-
Якщо товар має статус «Під замовлення», дату, час та спосіб доставки ви зможете погодити попередньо з менеджерами за вказаними телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Як купити товар з кур'єрською доставкою «Нової пошти»
01 Під час оформлення замовлення оберіть спосіб доставки: «Кур’єром Нової пошти».
02 Заповніть поле «Адреса».
03 Вкажіть один зі способів оплати в полі «Оплата».
04 Заповніть інші необхідні поля.
Вартість доставки
- Вартість адресної доставки по Україні розраховується згідно з тарифами компанії-перевізника.
-
Безкоштовна доставка: при замовленні на суму від 2000 грн та за умови повної передоплати.
Безкоштовна доставка поширюється тільки на товари торгових марок: OSD, Ca-mi, Herdejen, Sano, Chinesport, Offcar, Schwalbe, Systam, Pandhora, Аirwheel, PharmaOuest, Yuwell.
Важливі моменти
- Спосіб доставки «Адресна доставка кур'єрською службою "Нової Пошти"» доступний по Україні та у Києві.
- Замовлення, оформлені у п'ятницю після 12:00 та у вихідні дні, відправляємо на початку робочого тижня.
Час обробки замовлень: з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00.
- Доставка здійснюється протягом 1-3 днів.
-
Товар доставляється кур'єром на заявлену адресу тільки до під'їзду будинку.
Клієнт самостійно вирішує питання підйому товару на поверх: винаймає вантажників або залучає друзів, сусідів, знайомих.
- Термін зберігання замовлення у відділенні — 3 дні. На четвертий день посилка повертається постачальнику.
Зверніть увагу! Обов’язково перевіряйте стан відправлення (посилки) на наявність пошкоджень безпосередньо при отриманні на пошті в присутності представника компанії.
Навіть незначні вм’ятини на коробці можуть свідчити про пошкодження товару всередині. Обов'язково відкривайте посилку при отриманні на відділенні та перевіряйте товар усередині.
Що робити, якщо упаковка/товар пошкоджено під час перевезення?
У разі, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена:
- негайно зробіть фото;
- зверніться до оператора «Нової пошти» у відділенні або до кур'єра, який здійснював доставку;
- відкрийте посилку у присутності представника компанії «Нової пошти» і перевірте товар;
- якщо зафіксовано пошкодження не тільки упаковки, а й товару, необхідно заповнити акт пошкодження (надає оператор «Нової пошти») і відмовитись від посилки;
- обов’язково одразу повідомити менеджера нашого магазину.
Зверніть увагу!
- Терміни доставки можуть відрізнятись від заявлених на сайті залежно від регіону.
- Безкоштовна доставка не поширюється на уцінені товари. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.
-
Якщо товар має статус «Під замовлення», дату, час та спосіб доставки ви зможете погодити попередньо з менеджерами за вказаними телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Як купити товар за допомогою власної кур'єрської служби інтернет-магазину ukrmedshop
01 Під час оформлення замовлення вкажіть спосіб доставки: «Кур'єром по Києву».
02 Для коректної доставки рекомендується ретельно заповнити поле «Адреса»: вулиця, будинок, квартира, поверх, поштовий індекс
03 Вкажіть один зі способів оплати в полі «Оплата».
04 Заповніть інші необхідні поля.
05 Після оформлення замовлення очікуйте — наш менеджер зв'яжеться з вами. У разі виникнення запитань зателефонуйте самостійно за телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Вартість доставки
- Вартість доставки у Києві – 100 грн. Товар доставляється на заявлену адресу з підйомом на поверх (при наявності ліфта
).
-
Вартість доставки великогабаритного товару в Києві – 100 грн. Доставка великогабаритного товару здійснюється до під’їзду*.
*Примітка: При замовленні великогабаритного товару з необхідністю підйому на поверх у будинках без ліфта або без вантажного ліфта вартість та умови доставки обговорюються індивідуально з менеджером.
Зазвичай великогабаритні товари доставляються до під’їзду будинку. Далі клієнт самостійно вирішує питання підйому товару на поверх: винаймає вантажників або залучає друзів, сусідів, знайомих.
В окремих випадках підйом товару на поверх нашою службою доставки можливий. Але це обов’язково потрібно обговорити з менеджером. При цьому вартість доставки може змінитися.
Важливі моменти
-
Зверніть увагу! Цей тип доставки доступний тільки в місті Києві.
- Доставка здійснюється протягом 1-2 робочих днів. Точний час доставки обговорюється з менеджером по телефону під час підтвердження замовлення.
Час доставки: з понеділка по п'ятницю з 12:00 до 17:00.
- Замовлення, оформлені після 12:00 в п'ятницю та у вихідні дні, відправляємо на початку робочого тижня.
- Підключення товару здійснюється лише за попередньою домовленістю з менеджером під час підтвердження замовлення.
- Детальний інструктаж, щодо подальшого використання виробу здійснює менеджер (консультант) магазину. Працівники служби доставки консультацію по товару не надають.
Зверніть увагу!
- Терміни доставки можуть відрізнятись від заявлених на сайті залежно від завантаженості служби доставки.
-
Якщо товар має статус «Під замовлення», дату, час та спосіб доставки ви зможете погодити попередньо з менеджерами за вказаними телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91
Як купити товар з самовивозом
01 Під час оформлення замовлення в полі «Місто» обираємо одне з міст.
02 Обираємо в полі «Доставка» спосіб доставки: «Самовивезення з магазину».

03 Узгоджуєте адресу та час самовивезення з менеджером по телефону.
Самовивіз здійснюється зі складу одного з магазинів-партнерів інтернет-магазину ukrmedshop. До вашого приїзду необхідний товар буде перевірено, підготовлено та спаковано. Ви оплачуєте тільки вартість товару.
04 Отримуєте товар в магазині.
Умови та строки самовивозу товару
Зверніть увагу! Товари, представлені на сайті, можуть бути відсутні у магазині вашого міста для самовивозу, що впливає на час отримання замовлення.
Якщо товар є в наявності в магазині обраного міста, то за попередньою домовленістю:
- замовлення, оформлене з ПН по ПТ до 15-00, можна забрати в той самий день до 19-00;
- замовлення, оформлене з СБ по НД до 15-00, можна забрати в той самий день до 17-00.
Якщо товару немає в наявності в магазині обраного міста, але він є на складі постачальника, то за попередньою домовленістю:
- замовлення, оформлене з ПН по ПТ до 12-00, можна відправити день в день в один з магазинів-партнерів. Строки доставки: 1-3 дні;
- замовлення, оформлене з ПТ після 12-00 та з СБ по НД, можна відправити в ПН. Строки доставки: 1-3 дні;
- або обрати та забрати схожий за характеристиками та функціями товар.
Важливі моменти
- Адресу та час самовивезення необхідно попередньо узгодити з менеджером, щоб наші співробітники встигли привезти й підготувати ваше замовлення вчасно.
-
Для уточнення інформації щодо самовивезення звертайтеся до менеджерів за телефонами:
+38 (067) 381-50-51, +38 (050) 351-71-91