У розділі «Популярні запитання» ви знайдете необхідну інформацію для зручної співпраці з нами. Чітко, просто і доступно — ми дбаємо про вашу зручність!

01 Які методи оплати ви приймаєте?

  • Ми приймаємо різні способи оплати: готівка при отриманні, банківськи картки, онлайн-сервіси платежів,  безготівковий розрахунок. Можна вибрати найбільш зручний для вас метод оплати під час оформлення замовлення. Детальна інформація про способи оплати доступна тут.

02 Як можна повернути товар?

  • Ви можете повернути товар протягом 14 днів після отримання, якщо він не був використаний і зберіг свою первісну упаковку. Деталі повернення можна уточнити у розділі «Обмін та повернення».

03 Чи є гарантія на ваше обладнання?

  • Так, на все медичне обладнання, яке ми продаємо, надається гарантія. Термін гарантії залежить від виробника. У разі виявлення несправності або дефекту ми надамо технічну підтримку та здійснимо ремонт або заміну товару. Детальніше у розділі «Гарантія».

04 Яка доставка доступна для медичного обладнання?

  • Ми здійснюємо доставку по всій Україні. Доступні варіанти кур'єрської доставки, а також доставка через популярні транспортні компанії. Вартість доставки залежить від ваги та габаритів товару. Ознайомитися зі способами доставки можна у розділі «Доставка».

05 Як правильно вибрати медичне обладнання для моїх потреб?

  • Наші експерти завжди готові допомогти зробити правильний вибір. Ви можете звернутися до нас за консультацією через телефон або email, і ми допоможемо підібрати обладнання, яке найбільше підходить вашим потребам.

06 Чи можу я отримати консультацію щодо використання медичного обладнання?

  • Так, ми надаємо безкоштовні консультації з усіх питань використання придбаного медичного обладнання. Ви можете звернутися до нашого фахівця телефоном або через електронну пошту. Також ви можете знайти необхідну інформацію з деяких питань самостійно у розділі «Статті». Ми регулярно розміщуємо статті, де є відповіді на поширені запитання.

07 Чи можна замовити медичне обладнання за індивідуальним замовленням?

  • У окремих випадках приймаються замовлення на медичне обладнання, якого немає на сайті. Для цього, будь ласка, зв'яжіться з нами і ми обговоримо всі деталі вашого запиту або запропонуємо рівноцінну заміну.

08 Чи можна придбати медичне обладнання для лікувальних установ?

  • Так, ми працюємо з медичними закладами та надаємо спеціальні умови для гуртових закупівель. Зверніться до нас для отримання індивідуальної пропозиції.

09 Чи діють знижки або акції для покупців медичного обладнання?

  • Ми часто проводимо акції та надаємо знижки на медичне обладнання. Стежте за оновленнями на сайті, щоб не пропустити вигідні пропозиції. Звертайте увагу на товари з позначками: «Уцінка» та «Акції».

10 Що робити, якщо товар прийшов з дефектами?

  • Ми завжди прагнемо продавати тільки якісну продукцію, але, на жаль, іноді можуть траплятися непередбачувані ситуації. Якщо ви виявили дефект або пошкодження товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки якомога швидше. Ми надамо інструкції щодо повернення товару або його заміни. Детальніше ознайомитися з умовами можна у розділах: «Гарантія»«Обмін та повернення».