Довіра наших клієнтів — один із головних пріоритетів UkrMedShop.
Ми пропонуємо лише якісну продукцію та розуміємо: гарантійні зобов’язання — це не просто формальність, а підтвердження відповідальності. Для нас турбота про клієнтів означає чіткі гарантії, закріплені документально.
Товари в інтернет-магазині UkrMedShop перевірені на комплектацію і надаються безпосередньо з нашого складу в оригінальній упаковці виробника.
Всі товари, представлені на нашому сайті, сертифіковані на території України та підлягають гарантійному обслуговуванню в сервісних центрах наших партнерів.
Умови для реалізації гарантійних прав
-
Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Ст. 4 п. 3:
перед початком експлуатації будь-якого товару наполегливо рекомендуємо ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з використання. Інструкцію до товару можна знайти в комплекті або переглянути на нашому сайті. Якщо виникли питання, ви завжди можете звернутися до менеджера та отримати консультацію.
- Під час отримання замовлення перевірте товар на відсутність дефектів.
- Гарантійне обслуговування здійснюється лише в межах терміну, визначеного постачальником або виробником.
Термін дії гарантії
Гарантія діє з дати покупки товару, яка зазначена в товарному або електронному чеку.
Які варіанти гарантійних термінів?
- Гарантійний термін для кожного товару встановлюється безпосередньо виробником.
- Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробників на окремий виріб. Для акумуляторів, що входять до складу виробу, може діяти окремий гарантійний термін — 6 місяців.
- Детальну інформацію про терміни дії гарантії на конкретний товар ви знайдете в картці товару на нашому сайті або в інструкції.
Куди звертатися для ремонту при гарантійному випадку?
Якщо вам потрібно скористатися гарантією, зверніться до менеджера інтернет-магазину UkrMedShop для отримання подальших інструкцій.
У разі настання гарантійного випадку, ми здійснюємо гарантійне обслуговування у вигляді ремонту або заміни товару, залежно від ситуації.
Що робити у разі гарантійного випадку?
01 Зв'яжіться з менеджером компанії та повідомте про проблему. Контактну інформацію (телефони та адреси) ви знайдете на нашому сайті та у супутніх документах.
02 Підготуйте наступне:
- товарний чек, фіскальний чек або видаткову накладну для підтвердження покупки;
- заяву на гарантійний ремонт;
- пошкоджену деталь або товар цілком.
03 Після підтвердження гарантійного випадку, ви можете самостійно привезти товар чи надіслати його «Новою поштою»
Всі умови гарантійного ремонту узгоджені з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів».
Увага! Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою умовою для надання сервісних послуг.
Коли гарантійний ремонт не проводиться?
Гарантійний ремонт не проводиться у таких випадках:
- порушення умов використання або обслуговування товару, зазначених виробником;
- порушення правил монтажу/складання та подальшої експлуатації виробу;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах та інструкціях;
- використання товару не за призначенням;
- проведення ремонту або сервісного обслуговування не сертифікованими фахівцями, що спричинило непередбачувані наслідки;
- нашими фахівцями виявлені сліди стороннього втручання (ремонт, модифікація, зміна заводських налаштувань виробу);
- механічні пошкодження через зовнішні впливи, зокрема внаслідок транспортування або зберігання;
- пошкодження через потрапляння сторонніх предметів, рідин, речовин тощо;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електричної мережі або перепадом напруги;
- пошкодження, спричинені використанням неоригінальних витратних матеріалів або запчастин;
- пошкодження, спричинені природним зношенням чи вичерпанням ресурсу;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів.
Гарантія не поширюється:
- на товари та вироби, пошкоджені внаслідок обставин непередбаченої сили (наприклад, надзвичайні події, пожежа, потоп тощо) або через шкоду, завдану тваринами чи комахами тощо;
- на витратні матеріали, які потребують періодичної заміни під час експлуатації;
- інші випадки, передбачені законодавством України.
Повернення товару
З детальними умовами повернення товару ви можете ознайомитися у розділі «Обмін та повернення».