Довіра наших клієнтів — один із головних пріоритетів UkrMedShop.

Ми пропонуємо лише якісну продукцію та розуміємо: гарантійні зобов’язання — це не просто формальність, а підтвердження відповідальності. Для нас турбота про клієнтів означає чіткі гарантії, закріплені документально.

Товари в інтернет-магазині UkrMedShop перевірені на комплектацію і надаються безпосередньо з нашого складу в оригінальній упаковці виробника.

Всі товари, представлені на нашому сайті, сертифіковані на території України та підлягають гарантійному обслуговуванню в сервісних центрах наших партнерів.

Умови для реалізації гарантійних прав

  • Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Ст. 4 п. 3:

    перед початком експлуатації будь-якого товару наполегливо рекомендуємо ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з використання. Інструкцію до товару можна знайти в комплекті або переглянути на нашому сайті. Якщо виникли питання, ви завжди можете звернутися до менеджера та отримати консультацію.

  • Під час отримання замовлення перевірте товар на відсутність дефектів. 
  • Гарантійне обслуговування здійснюється лише в межах терміну, визначеного постачальником або виробником.

Термін дії гарантії

Гарантія діє з дати покупки товару, яка зазначена в товарному або електронному чеку.

Які варіанти гарантійних термінів?

  • Гарантійний термін для кожного товару встановлюється безпосередньо виробником.
  • Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробників на окремий виріб. Для акумуляторів, що входять до складу виробу, може діяти окремий гарантійний термін — 6 місяців.
  • Детальну інформацію про терміни дії гарантії на конкретний товар ви знайдете в картці товару на нашому сайті або в інструкції.

Куди звертатися для ремонту при гарантійному випадку?

Якщо вам потрібно скористатися гарантією, зверніться до менеджера інтернет-магазину UkrMedShop для отримання подальших інструкцій.

У разі настання гарантійного випадку, ми здійснюємо гарантійне обслуговування у вигляді ремонту або заміни товару, залежно від ситуації.

Що робити у разі гарантійного випадку?

01 Зв'яжіться з менеджером компанії та повідомте про проблему. Контактну інформацію (телефони та адреси) ви знайдете на нашому сайті та у супутніх документах.

02 Підготуйте наступне:

  • товарний чек, фіскальний чек або видаткову накладну для підтвердження покупки;
  • заяву на гарантійний ремонт;
  • пошкоджену деталь або товар цілком.

03 Після підтвердження гарантійного випадку, ви можете самостійно привезти товар чи надіслати його «Новою поштою»

Всі умови гарантійного ремонту узгоджені з положеннями Закону України «Про захист прав споживачів».

  Увага! Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою умовою для надання сервісних послуг.

Коли гарантійний ремонт не проводиться?

Гарантійний ремонт не проводиться у таких випадках:

  • порушення умов використання або обслуговування товару, зазначених виробником;
  • порушення правил монтажу/складання та подальшої експлуатації виробу;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах та інструкціях;
  • використання товару не за призначенням;
  • проведення ремонту або сервісного обслуговування не сертифікованими фахівцями, що спричинило непередбачувані наслідки;
  • нашими фахівцями виявлені сліди стороннього втручання (ремонт, модифікація, зміна заводських налаштувань виробу);
  • механічні пошкодження через зовнішні впливи, зокрема внаслідок транспортування або зберігання;
  • пошкодження через потрапляння сторонніх предметів, рідин, речовин тощо;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електричної мережі або перепадом напруги;
  • пошкодження, спричинені використанням неоригінальних витратних матеріалів або запчастин;
  • пошкодження, спричинені природним зношенням чи вичерпанням ресурсу;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів.

Гарантія не поширюється:

  • на товари та вироби, пошкоджені внаслідок обставин непередбаченої сили (наприклад, надзвичайні події, пожежа, потоп тощо) або через шкоду, завдану тваринами чи комахами тощо;
  • на витратні матеріали, які потребують періодичної заміни під час експлуатації;
  • інші випадки, передбачені законодавством України.

Повернення товару

З детальними умовами повернення товару ви можете ознайомитися у розділі «Обмін та повернення».